“Ziaristii” invata de la televizor

Thursday, 28 February 2008, 06:05 |

Mi-e greu sa cred ca relatarea magister-ului Dan Iancu este veridica. Si asta pentru ca il stiu ca un fascinant povestitor :) Oricum, ii mai citesc textul o data dar imi tot zic ca nu ar trebui sa rad, ca asta nu e de ras. Se mai injura lumea pe bloguri, la bere… orgolii, pizme, nepotriviri de flux energetic si alte tampenii omenesti, dar vorba bancului: râdem-glumim, dar nu parasim incinta. Suntem ziaristi, nu oameni de afaceri :)

Pe de alta parte, mi se face mila de bietul june. Pai da: ganditi-va ce ode, rime, etichete si altele va primi daca va fi deconspirat de nenea Iancu :)

Up-date

Exista si o continuare a primului articol.


Pe aceeaşi temă

  1. 20 Responses to ““Ziaristii” invata de la televizor”

  2. Dan Iancu a spus 28 February 2008, 08:18 | Reply to this comment

    iaca trecui la partea filosofica a cestiunii si scrisei si partea a doua si razbunarea. inca nu-l dibuii, dar e bine sa se-ascunda. ode? am sonetul gata pregatit :) ) il pun miine.

  3. alexander a spus 28 February 2008, 08:33 | Reply to this comment

    facem up-date :)

  4. Dan Iancu a spus 28 February 2008, 08:42 | Reply to this comment

    multam.
    sunt mai optimist. daca nu pentru el, atunci pentru ceilalti. exista speranta oricum, altfel mergem deja la cimitir. daca nu as crede nu as scrie si nu as fi trecut de la facut soft si alte balarii la jurnalism. am ceva de maica tereza in mine… talia:-)

  5. secmerean a spus 28 February 2008, 10:36 | Reply to this comment

    ce fariseu, iancu

    povestea acestui incident e la mine… am fost martorul caterincii nesimtite dezlănuţuită de dan iancu la conferinţa respectivă, într-un dispreţ evident faţă de gazde.

    apropo, domnu’ iancu, după şase ani de agora, te faci ca nu ma vezi, ca nu mă cunoşti… mişto educaţie ai

  6. alexander a spus 28 February 2008, 10:59 | Reply to this comment

    @eugen: deci tu nu pricepeai cum e cu HDD-al ala :) :) :)

  7. Adrian Popa a spus 28 February 2008, 11:20 | Reply to this comment

    Eu sunt cel care l-a apostrofat pe acest noname, numit Dan Iancu. ADRIAN POPA, de la Evenimentul Zilei. O sa va spun si eu varianta mea, a celor care dati cu piatra fara sa stiti. Individul acesta “hahaie” grosolan de multa vreme la toate conferintele la care merg si am neplacerea sa il vad… De data aceasta, eu si cu Eugen Secmerean incercam sa scoatem niste cifre, pt a putea scrie o stire. Intr-adevar am intrebat daca este la fel de simplu de instalat dispozitivul precum un hard-disk extern. Individul insa incepe din nou sa hahaie, printre doua bucati de prajitura care i se prelingeau “suav” pe piept, ca s easezase strategic langa masa. daca e asa informat, si redactor sef aflu pe deasupra, ce cauta un erudit ca el la o simpla conferinta de presa? M-a facut piscotar vad… Tin sa il anunt ca nu am servit decat o cafea spre deosebire de dansul. Cine doreste sa vada daca ma pricep sau nu la IT sa caute pe internet articole scrise de mine, fie in baza de date de la EVZ, fie pe Google, apoi are tot treptul sa ma judece. Stiu, nu a fost frumos ce am facut, insa totul pana la onoare. Individul Dan Iancu a pus toata sala intr-o situatie jenanta. Nimeni nu a ras la glumele lui!

  8. Paul a spus 28 February 2008, 12:14 | Reply to this comment

    Domnule Dan Iancu, da-te jos de pe cruce ca e ocupata de 2000 de ani, nu te mai victimiza atat. In primul rand, am fost si eu la acea conferinta si in al doilea rand eu (Paul Barbu – Gandul) am fost cel care si-a cerut scuze pentru Adi in afara conferintei. Ceea ce ai facut dumneata in timpul conferintei mi s-a parut de o mitocanie crasa, pe langa faptul ca nu-i frumos sa vorbesti cu gura plina si cu cornu’-n mana cum ai facut dumneata. Lipsa de profesionalism de care ai dat dovada,a atras de la sine reactia colegului meu, justificata din punctul meu de vedere. pentru ca tot l-ai atacat pe adi permite-mi sa redau scena in care dvs va dadeati drept expert. …. O incapere mica, o prezentare, se ridica o mana se pune o intrebare, la scurt timp din partea opusa a camerei se aude un grohait, privesc in acea directie va vad pe dvs care inainte de conferinta inghiteati ca pelicanul corn dupa corn, facandu-le sa alunece pe teava gatului cu sucuri si cafele. cand restul erau atenti la ce prezentau cei de la HP, dvs va jucati pe telefon sau tastati ceva in orice caz. Cand mi-am intors privirea catre dvs inca mai aveati firimituri in barba si pe pulover. evident pentru ca sunteti mai destept decat noi tinerii ziaristi care nu am fost compromisi de comunism, incepeti sa emiteti o serie de onomatopee cu care sincer ati reusit sa jigniti atat pe noi ziaristii prezenti cat si pe reprezentantii HP. vin si va intreb: cum este posibil ca in momentul in care vii “in casa” unui om si iti prezinta ceva (in cazul nostru un sistem de stocare de peste 10.000 de euro) sa spui ca este bun sa spargi nucile cu el? Va rog raspundeti ca doar dvs ati facut afirmatie, prin urmare dvs sunteti cel mai calificat sa si raspundeti.

  9. Dan Iancu a spus 28 February 2008, 12:31 | Reply to this comment

    sa raspund atunci. intrebarea distinsului coleg a fost daca un om oarecare il poate folosi, actiona etc. tot domnia sa vorbea de un hard cind era vorba de o solutie de stocare care dupa cum spuneti singur costa atita. atunci cum va inchipuit ca cineva fara pregatire poate sa folosesca un astfel de echipament? nu sunt singurul care a ris de intrebare, sunt singurul care s-a exprimat.
    precizare. nu am mincat in timpul conferintei de prersa ci inainte.
    a doua precizare . daca tii bine minte si eu mi-am cerut scuze, iar colegul a reiterat amenintarile.

  10. Dan Iancu a spus 28 February 2008, 12:33 | Reply to this comment

    mai e ceva ca era sa uit. chiar daca eu eram mitocan, povestea cu bataia e penala. ca ziarist ar trebui sa stii asta. putea sa-mi raspunda, dar urletele si amenintarile cu bataia nu intra in niciun fel de intelegere.

  11. Paul a spus 28 February 2008, 12:55 | Reply to this comment

    Stimabile scuza-mi sinceritatea brutala, dar in ignoranta mea de ziarist ratat nu am auzit de numele dumitale decat in vecinatatea cuvantului “piscotar”. haideti sa va intreb asa: ati primit invitatie la acea conferinta? Va spun eu ca nu, si asta poate fi verificata la HP. daca sunteti atat de important cum de nu s-au deranjat cei de la HP sa va trimita o invitatie?

  12. alexander a spus 28 February 2008, 16:36 | Reply to this comment

    @adi: fa-ti un blog, dar nu ameninta cu bataia!!! e prea mult. si asa e multa tensiune intre ziaristi. oricum, m-am plictisit sa vad ping-pong online intre gazetari si marile lor articole. o sa fie ingropati cu lista de “exclusivitati” si comentarii la adresa ” concurentei” pe pieptul lor vanjos de la clickuit si scris la tastatura.
    stiu prea bine ca nenea iancu vorbeste cu voce tare prin conferintze (neintrebat) dar e savuros :) dar mai sunt si altii care vorbesc un timpul conferintzelor. birzoi de exemplu :) daca unul dintre noi pune o intrebare considerata de altii “puerila” sa stii ca se face misto la greu. am fost si eu in situatia ta (atunci cand am auzit) dar crede-ma ca am uitat cine si cand :)
    @paul: ai o problema cu barba ? schimba-ti numele :)

  13. alexander a spus 28 February 2008, 16:54 | Reply to this comment

    @eugen, textul ala al tau vituperant de pe blog porneste de la faptul ca nu te-a salutat ? :)

  14. Adrian Popa a spus 28 February 2008, 16:55 | Reply to this comment

    Alex, blogurile nu ma pasioneaza… Nu m-a fermecat niciodata un astfel de mod de expunere a ideilor, foarte periculos, deoarece se debiteaza multe cjestii, fara a fi verificate “din trei surse”… Nu este ping pong online. In afara de astazi, am mai postat o singura data pe blogul unui om din PR pentru ca ma pasiona subiectul. Stiu ca si domnul Barzoi face asta si ca mai sunt cativa… Eu personal nu sunt de acord cu asa ceva, deoarece ne facem noi de ras, in fata oamenilor care ne-au chemat acolo. Insa omul acesta, pe care initial l-am ignorat, desi nu este prima data cand comenteaza, acreat la HP o situatie penibila si pentru mine si pentru cei din sala. Nu mai vorbesc de faptul ca mi-a facut un portret pe propria pagina – termenul “blog” mi se pare infiorator – fara ca macar sa ma cunoasca. Piscotar…cati dintre voi m-ati vazut mancand pe la conferinte? Prost crescut… Faptul ca am avut o iesire vizavi de el nu cred ca este o dovada in acest sens, e mai prost crescut el as zice ca nu isi respecta colegii… Imbecil, cum ma face un anume razvanserbu, care de asemenea nu ma cunoaste. Cu dansul voi avea o discutie “diplomata” si “civilizata” deoarece il cunosc dupa avatar… Enache vine si zice ca pregateste surprize… ce treaba are el cu conflictele altora??? Ii trimite Iancu un mail lui Ionescu, seful EvZ in care ma para ca in fata blocului. LOL. E intre mine si el, atat… Scuzati, dar nu cred ca va priveste… Credeti-ma sunt un om destul de calm d eobicei, nu veti avea de suferit din cauza violentei mele, daca de asta va temeti…

  15. mihaela a spus 28 February 2008, 17:31 | Reply to this comment

    Ce tampenie! E-adevarat ca e exagerat sa ameninti omu’ (intre noi fie vorba oricum n-a inteles nimic), dar nici sa aud continuu ironii si hahaieli la intrebarile pe care le pun in conferinte nu ma incanta. Ok, e posibil sa fiti mai isteti si sa aveti habar mai mult decat mine de anumite chestii. Insa nu inteleg de cand tre sa-mi fie mie jena ca nu stiu si ca intreb sau de cand e cool sa vii sa socializezi la conferinte si nu sa afli lucruri si sa pui intrebari. Prea putini ziaristi si prea multi figuranti

  16. alexander a spus 28 February 2008, 17:39 | Reply to this comment

    @mihaela: de acord cu tine. prea putzini ziaristi, prea multi oameni de afaceri si PRisti :)

  17. alexander a spus 28 February 2008, 17:41 | Reply to this comment

    @adi: ma faci sa scriu post cu titlu: “ziaristii mananca”. si eu mananc si beau cafea de fiecare data cand am timp. care e problema ? si nu de putzine ori stau la coada pt mancare,alaturi de PRi, CEO si alti manageri…suntem deja cu cipurile in creier si primim chilobiti ?

  18. A a spus 28 February 2008, 17:42 | Reply to this comment

    Acolo am exagerat eu Alex. Si eu am mai mancat, cand am avut companie placuta. Insa nu merg la conferinte pentru a lua masa in oras… cum se mai obisnuieste.

  19. Valix a spus 29 February 2008, 16:09 | Reply to this comment

    cum? a intrebat cineva de mine?!
    s-ar putea sa gresesc, dar nu cred ca e o nesimtire sa intrebi orice cum nu e o nesimtire sa comentezi cu voce tare, ba cred ca ar fi nesimtire sa comentezi pe la spate. In schimb cred ca e o mojicie sa te duci la un coleg si sa il ameninti cu bataia, asa cum am auzit ca a facut dl Popa cu dl Iancu…

  20. hator a spus 2 March 2008, 09:40 | Reply to this comment

    asta pt ca si tu ai putea fi pus la punct in acelasi mod, valix… si lipsa de respect pentru ceilalti e tot un fel de violenta…

  21. secmerean a spus 2 March 2008, 09:55 | Reply to this comment

    rapsuns la : @eugen, textul ala al tau vituperant de pe blog porneste de la faptul ca nu te-a salutat ?

    nu, a pornit ca reactie la atitudinea fostlui meu coleg fata de mediul inconjurator. eu unul sunt obisnuit cu lipsa lui de bun simt, cu atitudinea superioara… m-a inganat si pe mine de nenumarate ori, insa motivul a fost ca nimeni nu a indraznit sa relateze lucrurile asa cum au fost de fapt.
    si am si fost pedepsit: un fundamentalist din anturajul lui iancu mi-a trimis fo 6-7 seturi de injuraturi pline de ura, care m-au obligat sa activez moderarea comentariilor. de unde rezulta ca acest osama din laden al presei romanesti are discipoli care chiar cred in el.
    in fine, altfel nu mai avea farmec…

Post a Comment

Do NOT fill this !